Related Posts Plugin for Blogger...

2016/05/31

Holger Danske - Mango and Vanilla


İçerik: Virginia, Burley
Blend Tipi: Aromatik
Kesim: Ribbon
Sertlik: Hafif
Aroma katkısı: Mango, Vanilla
Lezzet: Yüksek
Oda Notu: Çok Çok İyi
Tavsiye: ****



Tropik aromalı ve  Vanilla katkılı. Cavendish içermiyor. Oldukça yoğun bir tada sahip. 
Paketi açtığımda ki ilk izlenimlerim gayet olumlu olsa da, yoğun ve keskin aroma kokusu beni biraz endişelendirmişti. Neyse ki  o muhteşem tropik meyve ve vanilya aroma kokusu odanım en ucra köşesine yayılana kadar havalandırdıktan sonra, bir dolum yapıp içmeye başlayınca bu endişemin yersiz olduğunu anladım.

Tütün baya bir nemlice, dolum yapmadan önce çok az havalandırmak yerinde olur. Uzun süre kapalı kaldığı için aroması mayalanmaya başlamış, tütün yaprakları da buruşuk haldeydi. Taze oksijen ile buluşunca tütün kendine geldi ve o keskin koku da kayboldu.

Baskın Mango tadı ve ona eşlik eden Vanilla başlarda tütün tadı almayı biraz engelliyor. Ancak içimin yarısından sonra Burley kendini tam belli etmeye başlıyor ve başından sonuna kadar hafif, serin ve son derece lezzetli, yumuşak bir içim sunuyor. Kesinlikle dil yanması ve sulanma yok. Oda notu da çok iyi. Gün boyu rahatlıkla tüketilebilir.

Cavendish içermediği için tütün yüzdelerini ayırt etmekte hiç zorlanmadım. Burley oranı %10  dan az.

Sonuç olarak; ben çok beğendim. Bu tütün gerçekten çok kaliteli ve lezzetli. Kimyasal oranı da hissedilmeyecek şekilde ve içim kalitesini etkilemeyecek derecede düşük. Aromalı tütün sevenlerin çok beğeneceklerini ve içmeye doyamayacakları ve içerken de çok eğleneceklerini tahmin ettiğim harika bir ürün...


Paylaş:

2 yorumları oku:

  1. Merhaba,yorumlarınızı büyük bir keyifle takip ediyorum.. Pipo içicisi olarak görüşlerinizi dikkate alıyorum,teşekkürler.. Naçizane birkaç önerim olacak,değerlendirirseniz sevinirim.. Birincisi şu;denediğiniz ve puanladığınız tütünleri puan,sertik,oda puanı vs sıralamasına koyup tablo haline getirmeniz çok güzel olur.. İkincisi ve bana göre en önemlisi de şu;tütünleri nereden aldığınızı alta not düşer misiniz ? Çünkü malumunuz Türkiye'resmi olarak yayladağ ve TPT'den başka tütün satılmıyor.. Ben sadece Birol Salman Bey'in tütünlerine ulaşabiliyor ve zevkle içiyorum.. Son bahsettiğim hususta yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.. Bursa'da yaşıyorum,belki de çok kolay bulunabilen tütünlerdir paylaştıklarınız onu da bilmiyorum.. O konuda eksik kalmış olabilirim.. Paylaşımlarınız için teşekkür eder,keyifli içimler dilerim.. Kalın sağlıcakla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için teşekkürler. Öneriniz dikkate alınacaktır. Bu tütünü Almanya dan getirttim, malesef Türkiye de satılmıyor. Diğer bazılarını Duty free den almıştım.

      Sil

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...