Related Posts Plugin for Blogger...

2016/09/04

Bosphorus - English Mixture


İçerik:  Virginia, Latakia (Kıbrıs)
Blend Tipi:English
Kesim:Ribbon
Aroma:
Aroma Katkısı: Belirlenemedi
Sertlik: Hafif>Orta
Lezzet: Orta>Yoğun
Oda notu: Kötü
Tavsiye:****



Baskın Latakia'ı fazla, eser miktarda ihtiva edenleri ise yetersin görüp, Latakyalı bir üründe aradığını bir türlü bulamayanları sevindirecek olan, Bosphorus'un yenilenen ve geliştirilen reçetesiyle tekrardan pipo severlerin beğenisine sunulan yeni English Mixture'i inceleyeceğiz.

Her yeni ürünü bir öncekinden kalite olarak çok çok daha ilerde olan yerli üretim  Bosphorus kalitesini bir kez daha bu üründe gösterdiğini düşünüyorum. Kalite ve lezzet açısından baktığımda Dünya standartlarında ve meşhur birçok kaliteli yabancı ürün ile rekabet edebilecek seviyede olduğunu samimi bir şekilde söylemek istiyorum. Genelde her ürüne bir kusur bulurum :P fakat bu üründe bulamadım.

Gayet düzgün bir kesimli.
Latakya gibi kurutulmuş bir tütün ihtiva etmesine rağmen makul sevide kırılmaları var.
Nem oranı hemen dolum yapıp içmeye müsait seviyede idi, fakat ben yine de içerisine aktardığım geniş ve derin bir kavanozda akşamdan sabaha kadar kapağı açık halde bırakarak nem oranını kendi sevdiğim seviyeye indirdim ve sonrasında kapalı bir şekilde dinlendirmeye bıraktım çünkü ürün henüz çok tazeydi. Dinlendirme sonrası yaptığım dolumlarda daha serin bir içim yakaladığımı farkettim.

Türk tütünlerine özgü  muteşem tatlı baharatlı lezzeti; Latakya eşliğinde içmenin keyfini yaşarken kelimeler bu tadı tam olarak tarif etmekten aciz kalıyor.

Latakya bulunduğu blendlerde lezzet açısından diğer tütünlere baskı kuran/ön plana çıkan bir özelliğe sahip olsa da, bu üründe saf Virginia tatlılığını sakin bir içimde ayırt etmek çok güç değil.
Latakia oranı (bana göre) orta seviyede (%30) ve içeriğinde burley gibi sert bir tütün olmaması benim için çok sevindirici oldu, çünkü Latakia ile burleyi yanyana pek içemiyorum, artık ağır geliyor bana.
Aromalı Cavendish gibi bir eklenti içermemesi ise saf tütün tadı arayanlara daha çok hitap eder durumda kılıyor bu ürünü.

Yavaş tempoda gayet tatlı, serin ve çok lezzetli bir içim sunuyor.

İçimi çok kolay ve rahat. Hiç zorluk çıkartmıyor, bu yüzden bu tütünü yeni başlayanlara ve henüz Latakia ile tanışmamış olanlara rahatlıkla önerebilirim. Bu ürün Latakia sevmeyenlerin bile Latakia ya olan bakış açılarını değiştirebilir nitelikte :)

Gün boyu içime müsait, üstün kalitede ve son derece lezzetli tatlı içimli harika bir English harmanı...




Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...