Related Posts Plugin for Blogger...

2016/11/19

Captain Black - Royal


İçerik:  Black Cavendish, Cavendish
Blend Tipi: Aromatik
Kesim: Ribbon
Aroma: Orta-üstü
Aroma Katkısı: Alcohol / Liquor, Karamel, Şeker Kamışı, Other / Misc, Sweet / şeker, Vanilla
Sertlik: Hafif
Lezzet: Yoğun
Oda notu: İyi
Tavsiye: **



Hediye edilen ve orjinal olduğundan emin olduğum bu ürünü sırf merak gidermek için, sağlığımı da riske ataraktan, okuyucular için inceden inceye analiz etmeye çalışacağım. :P

(Aşağıda belirttiğim izlenimlerim sadece beni bağlayıcı olup, kimsenin tercihine ve zevkine hakaret olarak algılanmaması için kelimelerimi özenle seçmeye gayret ettim.)

Paketi ilk açtığımda kuruya yakın fakat nemini tamamen kaybetmemiş simsiyah bir görüntüyle beraber, Mac Baren Modern Cavendish kokusuna çok yakın ve keskin olmayan hoş bir kokuyla karşılaştım.
Yaklaşık 5-10 dk kadar havalandırdıktan sonra hemen dolum yapıp pipomu yaktım ve sanki barut ateşlemişim gibi çatıt-çıtır sesler gelerek tütün yanmaya başladı, içindeki yanış düzenleyici kimyasalın fazlalığından dolayı tütün alev aldı. :)
Bu kimyasal o kadar fazla ki, tek yakışla, siyaha yakın-koyu gri kül tabakası ile piponun dibine kadar hiç söndürmeden ulaşabildim :D

Aroması bu markanın diğer ürünlerine göre nisbeten düşük ama yinede insanın içini bayıyor, içine şeker koydukları yetmemiş gibi birde şeker kamışı aroması eklemişler. Çok karışık bir aroması var. Ne buldularsa katmışlar gibi. Aromada bütünlüğü tam olarak yakalayamamışlar. Vanilla durumu biraz kurtarır gibi bir rol üstlenmiş sadece.

Hafif bir içimi var. Tütün tadı almak hiç mümkün değil. Tütün açısından dümdüz bir ürün. Nikotin namına hiç bir şey yok neredeyse. Doyuruculuk sıfıra yakın. Tütün değilde sanki bol şekerli aroma içiyormuşsun gibi boş boş duman çekip durdum.

Hızlı hızlı da içtim aslında,  acaba dil yakması yapacak mı diye merak ettim. Yapmadı.
İçim sonrası midemi rahatsız etti ve ağzımda bıraktığı kötü tadı sevmedim.

Tüm bu belirttiğim kötü izlenimlerle beraber bu ürüne iki yıldız vermemin sebebi sadece diğer ürünlerine  göre biraz daha içilebilir durumda olmasıdır. Aslında bu belirttiğim negatif durumların bir çoğu içmeye devam edildiğinde ortadan kalkacaktır. Bir süre sonra, alışınca güzel gelecektir ki, bu ürünün müdavimleri olduğunu çok iyi  biliyorum.






Paylaş:

2 yorumları oku:

  1. Dating for everyone is here: ❤❤❤ Link 1 ❤❤❤


    Direct sexchat: ❤❤❤ Link 2 ❤❤❤

    bf..

    YanıtlaSil

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...