Related Posts Plugin for Blogger...

2018/05/14

Bosphorus - Master & Grasshoppe


İçerik:  Golden Virginia, Latakia, Cavendish
Blend Tipi: Oriental
Kesim: Ribbon
Aroma: Az
Aroma Katkısı: Cavendish
Sertlik: Orta
Lezzet: Orta
Oda notu: Kötü
Tavsiye: ****

Bu tütüne yorum yazmak için özellikle bekleyip fikrimin değişip değişmeyeceğini görmek istedim. Bir haftadan fazla oldu içiyorum. İlk içtiğim ile şu an bu satırları yazarken aldığım lezzet hiç değişmedi. İlkinde de sevmiştim, şuanda da zevkle; kaliteli bir Latakia blend içmenin keyfine varıyorum.

Yanışı çok kolay, hiç zorluk çıkartmıyor. Nemi hemen dolum yapıp içmeye müsait olduğu için hiç havalandırmadım. Rahat ve yumuşak bir içimi var. Son derece lezzetli ve Latakia içmenin hazzına varabileceğiniz, ortalamanın çok üstünede kaliteli bir ürün.

Ne tür olduğu anlaşılmayan hafif bir meyvemsi, ekşimsi bir tad var ama çok az ve bu tad Latakia lezzetini hiç gölgelemiyor. Latakia blendlerde birinci tercihim aromasız olmasıdır fakat bu ürünede hayır demem mümkün gibi görünmüyor. Cavandish oranı oldukça makul seviyede tutulmuş. Rahatsız edici hiç bir ek tad yok.

Yani şöyle düşünün; Latakia lezzetine eşlik eden hafif meyve tadlarının, bol baharatlı Türk tütünleriyle harmanlanmasıyla ortaya çıkan bir lezzet cümbüşü. Bu cümbüşün sanatkarı Birol Salman'ı tüm samimiyetimle tebrik ediyorum.
Bu üründe inatla hata arıyorum ve bulamıyorum.
Sertliği bana göre orta seviyede fakat biraz daha yumuşatılacağını öğrendim. Bana göre hiç gerek yoktu umarım fazla yumuşatılmaz.

Günde birden fazla içmek isteyebileceğiniz kaliteli ve yeni bir ürün.
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...